Klantervaringen
Een aanbeveling zeker waard
We hebben een dakserre en een dakraam laten plaatsen. Er is zeer kundig gewerkt. De afwerking is ontzettend netjes. Ook is de werkplek na de verbouwing netjes achtergelaten. Een aanbeveling zeker waard.
Fijne communicatie
Fijne communicatie, goede uitleg en juiste producten en kennis. Al met al echt aan te bevelen.
Neemt ook restafval mee
De klus, het plaatsen van een dakraam, is super uitgevoerd. Snel, vakkundig en netjes. Neemt ook restafval mee. De afspraak voor offerte was ook snel gemaakt en dag na zijn bezoek al offerte in huis. Scherp geprijsd t.o. andere vakmensen. Duidelijk/prettig/vakkundig/netjes
Verduisteringsgordijn bestellen
Ik wist niet exact welke maat dakraam ik had, want ik wou graag een verduisteringsgordijn bestellen voor mijn dakraam. Na wat mail verkeer en telefonisch contact, wist dakramennederland te achterhalen om welk type dakraam het ging van roto. Ik ben juist geïnformeerd en ben goed geholpen, daardoor heb ik nu het juiste verduisterende rolgordijn via dakramennederland. Super fijne service.
Duidelijke en nette offerte
Wij zijn erg blij met het dakraam die Martin bij ons geplaatst heeft. Vooraf een duidelijke en nette offerte, duidelijke afspraken die nagekomen worden en op de dag zelf mooi op tijd. Daarnaast was alles aan het einde van de dag netjes opgeruimd. Al met al zeer tevreden!
Natasja Boer
De ruimte weer netjes achter gelaten
Dhr. de Beus heeft gekoppelde dakramen bij ons geplaatst waardoor we nu veel licht binnenkrijgen. Dit is vakkundig uitgevoerd, daarbij is de ruimte weer netjes achter gelaten. Wij raden deze vakman dan ook echt aan. m.vr.gr. Marieke Vos
Totaalindruk is ook goed
Reactie op de offerte was snel en duidelijk. Ondernemer is op tijd gekomen zoals besproken. Uitvoering was ook goed. Totaalindruk is ook goed en ik zou deze ondernemer aan een vriend of collega aanbevelen.
Goede service
Goede service, uitstekend vakmanschap, prettige omgang en zeer tevreden over het eindresultaat.
Alles geleverd volgens afspraak
Martin de Beus heeft prima werk afgeleverd, zeer professioneel; alles geleverd volgens afspraak. Top!!!!
Zeker een aanrader!
We hebben na onze aanvraag een duidelijk offerte ontvangen. Tussentijds nog contact gehad in verband met wat extra's die we wilde toevoegen. De goede bereikbaarheid en service was erg prettig. Op de dag van montage waren ze netjes op tijd aanwezig en is alles vlot en netjes gemonteerd. Alles is netjes afgewerkt en schoon achtergelaten. Wij zijn erg tevreden en vonden de manier van communiceren en de daadwerkelijke montage van de producten helemaal top. Zeker een aanrader!
3 dakramen vervangen/geplaatst
Martin de Beus heeft 3 dakramen vervangen/geplaatst, mooi geworden, prima vakwerk.
Het bedrijf is deskundig en vriendelijk
De offerte was duidelijk en op tijd. Het bedrijf is deskundig en vriendelijk. Alles is netjes opgeruimd en het dakraam ziet er geweldig uit. Fouten bij de installatie van een vorig dakraam door een andere partij zijn vakkundig opgelost. We zijn heel tevreden. De fotografe die bij de montage aanwezig was vonden wij te nadrukkelijk aanwezig, waarbij zij persoonlijke zaken over zichzelf en over voorwerpen die ze in ons huis zag ter sprake bracht. Dit vonden wij niet professioneel.
Zonder twijfel kan ik Martin aanbevelen!!
Klasse werk afgeleverd bij plaatsen van twee dakramen. Zonder twijfel kan ik Martin aanbevelen!!
Flexibel en zeer meedenkend
Flexibel en zeer meedenkend. snel een juiste offerte